Sunday, November 18, 2012

Pilihan Mama untuk Rayyan


Dypers WeeWeeDRY M80
Salam Ahad . walaupun dah nak hujung hari ahad pun .
hari ni , en.suami bawa aku ngan rayyan kua g TESCO klang .
yang dekat bukit tinggi tu . saje berjalan-jalan , sambil carik barang2 umah .
memang niat hati nak beli pampers Rayyan , sebab pampers dia dah nak habis .
tapi nak beli kat 99speedmart . dekat je ngan umah aku , 5min je pun ,
tapi en.suami kata pg tesco dulu balik ti baru singgah .
heee ,, aku beli pampers anak pun excited . sebab aku nak tukar saiz S ke M .
aku suka drypers ! sebab dia warna warni . pastu daya penyerapan pun bagus .
harga pun berpatutan . kira mampulah untuk aku kan . heee .. kenapa aku tukar saiz ?
sebab , aku nak rayyan pakai saiz M sebab saiz M ada yang 80kpg stu pack, mcam kat atas tu.
saiz S yang paling besar pun 58kpg satu pack. kalau kat 99speedmart RM26.** , kalau M80 tu RM37.**
heee .. pastu g tesco saje lah tengok kat tempat pampers tu , sekali tengok , M80 cuma RM31.65 , heee
suke gile hati aku . banyak oo bezanya . ada promotion . murah ! rezeki Rayyan . :)
comel kan :)

saya pilih drypers sebab berbaloi dan berpatutan + sangat comel . ha ha ha
Rayyan selesa dengan Drypers !
mama rayyan ada idaman kalbu yang baru !

No comments:

Post a Comment