Thursday, November 15, 2012

percayakan SUSU IBU

;) Rayyan masih lagi minum susu ibu . ye . saya seorang yang masih berusaha menyusukan rayyan secara exclusive . sangat mentah . sangat cetek ilmu pengetahuan . aku masih menimba ilmu . aku masih lagi mencari info . belajar dan terus belajar . aku percaya dengan khasiat susu ibu . aku percaya aku mampu untuk teruskan penyusuan ibu . sebab ORANG LAIN PUN MAMPU !

aku tak memperlekehkan orang yang bg anak mereka FM . itu hak masing-masing . amanah Allah pada kita . seorang IBU . tapi kalau boleh aku syorkan anda semua memberikan anak anda dengan susu IBU kerana susu ibu adalah susu TERBAIK ! aku akui , sebagai orang yang amatur ni . memang banyak kerja nak handle susu ibu ni . perlukan ada pengorbanan ! tapi demi anak tercinta . kita perlu korbankan masa , usaha , dan tenaga . kerana nak memberikan yang terbaik . SUSU IBU ADALAH SUSU TERBAIK .

dan aku bernasib baik ,sebab BS rayyan sanggup nak urus kan EBM , aku pun print lah segala yang perlu , aku google , cara pengendalian EBM  bagai . bg kat BS rayyan . Alhamdulillah , dia terima dengan tangan terbuka .

doakan aku mampu ye . menyusukan rayyan sampai usianya 2Tahun . InsyaALLAH !

saya seorang amatur dan memerlukan tunjuk ajar . ;)

No comments:

Post a Comment