Friday, September 23, 2011

getaran jiwa gegaran mental

selamat hari jumaat .

aku tak ada motif yang betul untuk menulis .
cuma aku nak sampaikan , aku pun tak faham kenapa kau perlu macam tu .
kau yang sebenarnya tak faham yang aku faham .

jangan desak aku . benda kecik . jangan emosi .
aku ada hidup aku macam kau jugak .
kalau kau rasa kau dah menyakitkan hati aku .
cukup cakap sekali kau mintak maaf .
tak perlu desak aku balas setiap hurup erkataan yang kau hadiahkan untuk aku .

dalam hidup ni , jangan terlalu negative .
bila kau negative , semua yang kau sangka akan berubah jadi sebaliknya .
itu kau kena tahu . aku okey . aku tak di ajar membenci .
cuma aku tak nak bercakap saat aku sakit hati .
cukup aku sakit sendiri . kata maaf tu dah cukup buat hati aku sejuk macam kat kutup sana .

aku tak pernah buang kawan .
bagi aku , kawan walau busuk mana dia pernah buat ,
dia tetap kawan . semua orang berhak dapat peluang ke dua .
kau buat aku bisu . tak tahu apa yang aku patut cakap .

hati-hati dengan perkataan . lidah lagi tajam dari pedang .

p/s: ada orang tanya aku tentang blog . ;) thanks .

No comments:

Post a Comment