Thursday, September 22, 2011

putih lebih bersih

holla .

entri ini berbentuk ringan .
sedang menanti si buah hati .
sedang menyalahgunakan internet free di pejabat .
waktu pejabat dah habis , tapi mr.addicted tak sampai lagi .
jalan jam katanya .

pelik mungkin , sejak bila dia jadi driver aku .
tapi , dia yang janji katanya kalau dia cuti . sanggup bangun awal pagi hanta aku
pergi keje . so kekdahnya , perlu lah dia berkorban .

oh, related dengan perkara di atas , aku penah
dengar quote ni "lelaki sanggup berkorban APA SAJA , sebelum perkahwinan ,
tapi lepas kahwin , perempuan yang WAJIB berkorban APA saja untuk lelaki"
so, aku dengan ini nak cakap yang ,
bia lah dia susah payah dulu sebelum dia buli aku mengunakan kuasa SUAMI .
sebab aku perlu akur . demi mencari SYURGA.
:p dah , tak yah nak kerut3 dahi .
bialah .... tak salah untuk kita fikirkaan sesuatu yang baik kan ?

anyway , aku tak de ape mende nak tulis .
maaf .

p/s : hari ni aku gembira . tp, ada sesuatu yang menhancurkan hati . dem ! kawan owh kawan .

No comments:

Post a Comment