Monday, September 19, 2011

new born

hey .

Its me again . yes . fad again .
wondering . apa hal lak makcik ni bukak account belog baru ?
okey . penjelasan nya adalah : AKU TAK SETIA :
belog lama aku sibudakgemok tu dah gelong ala-ala tayar pancit gamaknya .
tak dapat di betul kan . tak pastii virus ataupun apa .
so, that belog will be delete soon . as soon as possible .

kenangan ? biar kan .
biar ni nafas baru . ini hidup baru .
life baru , masih dengan yang lama *tembikai* pon boolat jugak .
cuma , life style , time table hidup . semua berbeza .

belog ni , adalah tempat untuk aku lepaskan idea yang bernas lagi menarik *tarik plasti kosong*
pengsan* entah sejak bila . aku hebat menulis . tapi aku cuba .
kongsi kegiatan hidup aku . yang mungkin boleh jadi teladan . walau aku tahu aku ni ,
bukan manusia hebat . jadi pujaan ramai . tapi , "pengalaman itu mengajar kita" kan ?
kita sama-sama belajar okey?

tulisan aku mungkin buruk , atau busuk . yang buat korang meluat , atau mungkin
fikir 'poyo lah pempuan ni' never mind . aku sedang belajar sayang orang yang benci aku .
sebab aku pasti yang kalau kita ikhlas sayang kan orang . nanti orang akan lembut hati .

aku tak ada musuh . tak pernah jadikan orang lain musuh .
aku belajar tentang hidup tak bermusuh . sebab bermusuh akan membusukkan hati .
MUNGKIN . ada orang yang jadi kan aku one of their enemy .
ini hidup aku . kita tak sama .

JOM sama-sama belajar .

with love,
Nur Fadilah Mohamad Mukhtar

No comments:

Post a Comment