Monday, February 4, 2013

Berhenti kerja

Assalamualaikum .

wooohooo .. holla ..
tersedak tak baca tajuk entri aku .

ini adalah perkara siyes .
aku dah tak larat dah .
bukan tak larat nak kerja .
tapi tak larat nak kerja dengan orang yang tak berapa sihat hatinya .

secara seriusnya ,
boss aku memang terbaik .
senior exec aku pun terbaik .
malangnya office aku ada manusia yang bersifat hasat dengki.

dan dah dikatakan perangai aku memang tak boleh nak tapis-tapis kalau aku tak suka dah .
memang aku terus jadi muka tak boleh bla .
oleh di sebabkan itu .
aku tak mampu lagi bertahan .
aku meluat ..

lagi pun , office aku jauh sangat ,
tidak berbaloi dengan "total pay" yang mereka bayar untuk aku .
itu adalah salah satu sebab kenapa aku nak berhenti .
aku tak submit lagi borang berhenti .
tapi aku dah siap tulis .
tunggu masa ketegaran hati aku je nak submit borang tu .

so , aku pun mula lah mencari peluang menjana ekonomi keluarga .
tambah pulak aku dah beranak .
kena usaha lebih sikit nih .


meh tepek muka mama rayyan meh .
aku mual . tak larat hidup dalam politik pejabat . ;P

No comments:

Post a Comment